بلاگ

معرفی راهکار‌های نظافت هتل

راهکار‌های نظافت هتل

نظافت هتل بدلیل تردد مسافران زیاد موضوع بسیار مهمی است که باید آن را مورد توجه قرار داد. نظافت اصولی و مکرر هتل ها باعث میشود تا محبوبیت هتل بیشتر شده و در مقابل رضایت مسافران نیز افزایش یابد. لذا پاکیزگی و نظافت هتل ها ارتباط مستقیمی در جذب مهمانان دارد.

بهترین راهکار‌های نظافت هتل چیست؟

نظافت و امور خدماتی هتل ها همیشه یکی از دغدغه های مدیران و صاحبان هتل هاست. چراکه بدلیل وسعت و متراژ زیاد اقامتگاه ها، نظافت سخت تر خواهد شد و بایستی نیروی خدمات بیشتری استخدام کنند. متد های نظافت سنتی در نظافت هتل ها دیگر جوابگو نیست و باید شیوه نظافت را تغییر داد. در ادامه تجهیزات نظافت هتل را معرفی خواهیم کرد.

راه های نظافت هتل

چرا نظافت هتل مهم است؟

  • نظافت هتل ها ارتباط مستقیم با جذب مهمان دارد. یک امر طبیعی است که مهمانان و مسافران به دنبال اقامتگاهی میگردند که در عین زیبایی و مجلل بودن، نظافت و بهداشت آنجا از سطح بالایی برخوردار باشد.
  • برندینگ موضوع بسیاری مهمی در رشد کسب و کار ها و محبوبیت آن بیزینس است. لذا عدم وجود پاکیزگی و عدم رعایت اصول بهداشتی باعث خلل در برندینگ هتل میشود و خاطره خوبی از شما در ذهن مهمانان تان باقی نخواهد گذاشت.
  • رضایت مهمانان و مشتریان مهم ترین معیار ثبات یک کسب و کار و البته یک هتل است. لذا اگر مهمانان هتل از نظافت و بهداشت محیط مربوطه رضایت نداشته باشند به مرور زمان هتل و اقامتگاه شما از گزینه های مسافران پاک خواهد شد.
  • برای مدیران هتل ها و اقامتگاه ها مهم است که هتل آن ها از سوی مهمانان و مشتریان به دیگران پیشنهاد شود. بنابراین در صورت عدم رعایت نظافت اصولی در این اماکن شما معیار لازمه برای معرفی به دیگران را نخواهید داشت. با این گفته ها شما هم مشتریان در حال حاضرتان را از دست میدهید و هم مشتریان آینده تان را.
  • سطح بالای بهداشت و نظافت یک اقامتگاه یکی از معیار های مهخم در ستاره گرفتن هتل هاست. لذا نظافت اصولی هتل ها را جدی بگیرید.
راهکارهای نظافت هتل

با تکنولوژی رشد کنید. نظافت صنعتی یا سنتی؟

بهترین گزینه برای نظافت هتل چیست؟

همانطور که گفته شد نظافت هتل ها به صورت سنتی و قدیمی دشوار بوده و بازدهی ندارد. نظافت سنتی نیاز به نیروی خدمات بسیاری دارد. نظافت توسط نیروی انسانی دارای نقاط ضعف بسیاری است که اصلا برای نظافت هتل، بکارگیری نیروی خدمات انسانی کارآمد نخواهد بود.

همچنین نظافت صنعتی توسط تجهیزات بروز، با نظافت سنتی توسط تیروی انسانی اصلا قابل قیاس نیست. پرداخت هزینه برای نیروی انسانی در بخش خدمات بسیار بیشتر از نظافت صنعتی است و ناگفته نماند که پرداخت هزینه به صورت مکرر است و هر چند وقت یکبار نیاز است تا شما از نیروی خدمات بهره بگیرید و در قبال آن هزینه هایی را متقبل شوید. 

برای نظافت اصولی هتل چه کاری انجام دهیم؟ نظافت صنعتی هتل بهترین گزینه برای امور نظافت است. اما نظافت صنعتی هتل به چه معناست؟

نظافت صنعتی هتل چیست؟

نظافت صنعتی هتل به معنی استفاده از تجهیزات صنعتی هتل برای نظافت به شیوه مدرن است. با رشد تکنولوژی و شیوه های مدرن روز، دستگاه ها و ماشین ها بهتر از نیروی انسانی کار میکنند و جایگزین ایده آلی هستند.

تجهیزات صنعتی مختلفی برای نظافت هتل ها وجود دارند که بهره گیری از هر یک، شما از بکارگیری نیروی خدمات انسانی باز میدارد. تجهیزات نظافت صنعتی هتل مانند اسکرابرها، جاروبرقی های صنعتی، واتر جت ها و سوییپر ها از جمله تجهیزاتی هستند که شما مدیران هتل ها میتوانید برای نظافت اقامتگاه ها از آنها استفاده کنید.

معرفی تجهیزات نظافت صنعتی هتل

جاروبرقی صنعتی

جاروبرقی صنعتی یا مکنده های صنعتی از جمله تجهیزاتی هستند که دارای ویژگی های منحصر بفرد بوده و یکی از گزینه های بسیار عالی برای نظافت هتل ها هستند.

جاروبرقی های صنعتی در انواع مختلف با قدرت مکش های بالا طراحی شده اند. جاروبرقی هتلی کم صدا یکی از انواع جاروبرقی های صنعتی است که با ویژگی های خاصی طراحی و ساخته شده اند.

جاروبرقی های صنعتی دارای قدرت مکش بالایی هستند و در کمترین بازه زمانی گرد و غبار را از سطوح پاک میکند.

لازم به ذکر است بسیاری از جاروبرقی ها به نوعی مخصوص آب و خاک طراحی شده اند به گونه ای که جاروبرقی صنعتی آب و خاک قادر به پاک کنندگی گرد و غبار از سطوح و مکش انواع مایعات هستند و بهترین گزینه برای نظافت هتل هستند. شما با خرید جاروبرقی های صنعتی نیازی به تجهیزات دیگری ندارید.

نظافت هتل

اسکرابر صنعتی

اسکرابر یا زمین شو های صنعتی تجهیزاتی هستند که قادر به شستشو و پاک کنندگی سطوح هستند. و میتوان گفت یکی از گزینه های خارق العاده برای شستشو و خشک کردن سطوح است. این دستگاه میتواند با استفاده از آب و مواد شوینده با عملیات برس زنی سطوح را مورد شستشو و سپس خشک کردن قرار دهد.

جاروبرقی صنعتی یا اسکرابر صنعتی؟ کدام را بخرم؟

اسکرابر صنعتی یا جاروبرقی صنعتی هر کدام دارای ویژگی های مخصوص به خود هستند و البته دارای عملکردی متفاوت هستند. لذا شما برای خرید هر یک باید با توجه به نیاز تان اقدام کنید. شرکت آوین صنعت دارای کارشناسان مجرب در زمینه فروش تجهیزات صنعتی است و باعث افتخار است که در خدمت شما عزیزان باشیم. در صورت هرگونه سوال و یا مشاوره برای خرید انواع جاروبرقی ها و قیمت اسکرابر یا اطلاع از قیمت جاروبرقی صنعتی میتوانید با شماره 09122903589 تماس بگیرید یا بر روی دکمه زیر کلیک کنید.  

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *