مشاهده همه 8 نتیجه

اسکرابر ایرانی

اسکرابر ایرانی یا زمین شوی ایرانی یکی از دستگاه های نظافتی کاربردی در صنایع و حوزه های مختلف است که وجود آن تقریبا برای هر محیطی الزامی است. در ادامه با انواع اسکرابر ایرانی یا کف شوی ایرانی آشنا خواهید شد.

کف شوی صنعتی ایرانی

شما می‌توانید برای خرید اسکرابر ایرانی و اطلاع از قیمت و موجودی کالا از طریق تماس با ۰۲۱۴۴۱۴۰۰۰۵ یا پیام در واتساپ با ما در ارتباط باشید.

خرید اسکرابر ایرانی

اسکرابر از مهم ترین دستگاه های نظافتی کف شور محسوب می شوند. این دستگاه ها در انواع مختلفی بر اساس نیازهای متفاوت، طراحی و ساخته می شوند. این نوع از زمین شوی ایرانی با استفاده از برس و تی اقدام به نظافت محیط می کنند. نوع عملکرد این دستگاه ها بدین صورت است که آب و مواد شوینده به برس اضافه می شود و برس با چرخش ۳۶۰ درجه، فرآیند شست و شو را انجام می دهد.

اسکرابر ایرانی برخلاف نمونه های خارجی خود، از قیمت مقرون به صرفه تری برخوردار است. از دیگر مزیت های این دستگاه می توان به قدرت و سرعت بالای آنها در نظافت اشاره کرد.

در ادامه می توانید با ویژگی های این دستگاه ها بیشتر آشنا شوید.

انواع اسکرابر یا زمین شوی ایرانی

اسکرابر ایرانی یا کف شوی صنعتی ایرانینوعی از دستگاه زمین شوی صنعتی است که در داخل ایران به صورت کامل ساخته و یا مونتاژ می شود. در طی چند سال اخیر برخی از شرکت های ارائه کننده محصولات نظافت صنعتی، به سمت تولید این گونه محصولات حرکت نمودند که یکی از این محصولات دستگاه اسکرابر صنعتی می باشد. شرکت های ارائه کننده دستگاه زمین شوی ایرانی به دو دسته تقسیم می شوند:

۱- شرکت هایی که تمامی قطعات و اجزا دستگاه اسکرابر را در ایران تولید می نمایند.

۲- شرکت هایی که تمامی قطعات را به صورت منفصله از خارج از کشور وارد نموده و در داخل ایران توسط نیروی انسانی، دستگاه اسکرابر را به صورت یک محصول کامل به بازار هدف ارائه می دهند.

آن چیزی که شرکت های ارائه کننده را انگیزه مند می نماید که به سمت تولید محصولات نظافت صنعتی بکشاند، می تواند یکی از دلایل ذیل باشد:

۱- نیاز بازار هدف در راستای داشتن یک محصول با قیمت کمتر: طی سال های اخیر برخی از مسائل اقتصادی کشور، باعث تغییرات شدید قیمت دستگاه های نظافت صنعتی شده است. اسکرابر صنعتی نیز یکی از همین محصولات بوده است که با توجه به بکار بردن اجزاء الکترونیکی و یا مکانیکی بزرگ تر در این دستگاه دارای قیمت بالایی نسبت به دیگر اقلام نظافت صنعتی است.

۲- واردات و ترخیص سخت دستگاه کف شوی صنعتی: از لحظه سفارش گذاری یک محصول اروپایی تا لحظه نشستن در انبار، در صورتی که مشکل خاصی بوجود نیاید، حداقل ۴ الی ۶ ماه طول می کشد لذا دستگاه نظافت صنعتی ایرانی با توجه به تولید قطعات اسکرابر در داخل ایران و یا واردات آسان تر و با هزینه گمرکی کمتر قطعات منفصله، به صورت بدون دغدغه این محصول روانه بازار خواهد شد.

تنوع اسکرابرهای ساخت ایران زمانی که در سطح کشور به صورت کامل تولید می شود، کم می باشد. معمولا در یک مدل به صورت کابلی و یک مدل به صورت باتری دار تولید می شود. اما زمانی که اجزا دستگاه کف شوی صنعتی ایرانی به صورت منفصله از خارج از کشور وارد می شود، معمولا به صورت تنوع بیشتری نسبت به حالت قبلی تولید و اسمبل می شود. به عنوان مثال شرکت فلامک ماشین که قطعات را به صورت منفصله از خارج از کشور وارد نموده، قادر به تولید و اسمبل سه مدل اسکرابر دستی ایرانی و دو مدل اسکرابر سرنشین دار ایرانی است. اسکرابر دستی می تواند شامل اسکرابر باتری دار ایرانی و یا اسکرابر برقی ایرانی باشد.

اسکرابر ایرانی
اسکرابر ایرانی

خرید کف شوی ایرانی

جهت خرید کف شوی صنعتی ایرانی بایستی یکسری اطلاعات مرتبط با این مقوله داشته باشیم. ابتدا بایستی بدانیم که چه نوعی از اسکرابر مد نظر ما هست.

-آیا هدف از خرید کف شوی خودرویی هست یا اسکرابر دستی ؟ در صورتیکه متراژ ما کمتر از ۳۰۰۰ متر مربع است، بایستی جهت نظافت صنعتی از کف شوی دستی ایرانی استفاده نماییم. یک دستگاه کف شوی ایرانی از نوع دستی بنا به مولفه تامین انرژی می تواند از نوع کف شور برقی باشد یا کف شور شارژی.

بسیاری از تولید کنندگان این دستگاه ها تمامی قطعات دستگاه اسکرابر را در ایران تولید و تجهیز می نمایند. شرکت آوین صنعت ماندگار مفتخر به تولید کف شوی صنعتی ایرانی با برند اسکرابر آوین صنعت است. تمامی قسمت ها در کف شوی برقی ایرانی در ایران تولید می شود.

البته الکتروموتور مکش مدل E75C-RED ساخت کمپانی Domell کشور اسلوونی (برند AEGآلمان) است و همچنین تمامی قسمت ها در کف شوی ایرانی شارژی مدل E75B -RED نیز در ایران تولید و تجهیز می شود. البته الکتروموتور چرخش برس ساخت کمپانی AMER (کشور ایتالیا) و الکتروموتور مکش (ساخت برند AEG آلمان -دومل اسلوونی) است.

شرکت آوین صنعت با تبیین تولیدات داخلی و حمایت از تولیدات داخلی، سعی نموده است که ضمن ارائه محصول باکیفیت، قیمت اسکرابر ایرانی را با حداقل قیمت به مشتریان ارائه نماید. جهت مترازهای بیشتر از ۳۰۰۰ متر مربع معمولا از کف شوی خودرویی استفاده می نماییم.

نظافت مکانیزه در محیط های اداری از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است. محیط های اداری محل تردد افراد شاغل در آن اداره و ارباب رجوع است. این تردد با توجه به اینکه با خود تمامی آلودگی ها را از محیط خارج به داخل انتقال می دهد.

کف شوی صنعتی ایرانی
کف شوی صنعتی ایرانی

کف شوی ایرانی اسمبل شده در ایران

شرکت آوین صنعت محصولات کف شوی ایرانی را به دو صورت به مشتریان خود ارائه می نماید :

-زمین شوی ایرانی (تولید ۱۰۰ درصد در ایران)

-زمین شوی ایرانی (قطعات وارداتی و اسمبل در ایران)

مسلما دستگاه کف شور ایرانی که در ایران تمامی قطعات آن ساخته میشود (همانند مدل E75C-RED  و یا مدل اسکرابر ایرانی شارژیE75B0RED) دارای قیمت پایین تر از مدلی است که مبحث واردات قطعات آن درگیر مباحث گمرکی و یا حمل و نقل بین المللی است. اما در راستای ارائه تنوع بیشتر مدل های این دستگاه ها، شرکت آوین صنعت بدینوسیله این نیاز مشتریان را به این طریق پوشش داده است.

همان طور که بیان شد دستگاهیکه قطعات آن وارداتی است دارای تنوع بیشتری است. بعنوان مثال در اسکرابر دستی ایرانی مدل های DQ X50، DQ X40 (در دو نوع شارژی و برقی) و همچنین در کف شوی خودرویی ایرانی سه مدل DQ X86 , DQ X6 , DQ X56 را می توان ذکر نمود.

قیمت اسکرابر ایرانی| خرید اسکرابر ایرانی
قیمت اسکرابر ایرانی| خرید اسکرابر ایرانی

قیمت کف شوی صنعتی ایرانی

ارائه قیمت دستگاه زمین شوی ایرانی نیز به دو حالت قابل ارائه است:

۱- قیمت محصولاتی که از صفر تا صد در ایران تولید می شوند، معمولا قیمت اسکرابر در چنین حالتی در اسکرابر برقی ایرانی (تولید تمامی قسمت ها در ایران) از ۷۲۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال الی ۷۳۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال در سال ۱۴۰۲ است.

۲- قیمت اسکرابر صنعتی شارژی و ایرانی (تولید تمامی قسمت ها در ایران) از ۱/۱۶۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال الی ۱/۱۸۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال در سال ۱۴۰۲ است.

قیمت دستگاه ایرانی زمانی که به صورت اسمبل قطعات وارداتی تولید می شود معمولا در سطح بالاتری قرار می گیرد. لذا جهت اعلام دقیق قیمت محصول زمین شوی ایرانی و ارائه توضیحات بیشتر لطفا با واحد فروش شرکت آوین صنعت تماس حاصل نمایید.

پیشنهاد ما این است که در ابتدا از بالای همین صفحه انواع مدل های زمین شوی ایرانی را مشاهده کنید و سپس با تماس با مشاورین فروش ما از طریق فرم تماس با ما یا تماس مستقیم تلفنی، بهترین مدل را انتخاب نمایید.

سوالات متداول:

❓اسکرابر ایرانی بهتر است یا اسکرابر خارجی؟

به شکل کلی اسکرابرهای ایرانی در دو دسته زمین شوی ۱۰۰ درصد ایرانی و زمین شوی ایرانی اسمبل شده قابل خرید هستند. قطعات کف شو های اسمبل شده از خارج ایران وارد می شوند و داخل ایران اسمبل می شوند.

اما به شکل کلی بهتر یا بدتر بودن اسکرابر ایرانی و خارجی به نیاز شما بستگی دارد. قیمت زمین شوی های خارجی نسبت به نمونه داخلی آن بالاتر است درحالی که کیفیت بیشتری نیز دارند. برای اطلاع از محصول مورد نیازتان می توانید از کارشناسان آوین صنعت کمک بگیرید.

❓آیا زمین شوی های ایرانی گارانتی دارند؟

بله تمامی محصولات آوین صنعت به خصوص اسکرابرهای ایرانی دارای گارانتی معتبر هستند.

❓قیمت کف شوی ایرانی چقدر است؟

اسکرابرهای ایرانی قیمت های متفاوتی دارند اما می توانید این دستگاه را در بازه قیمتی ۴۰ میلیون تومان به بالا خریداری کنید.